torsdag 13. august 2009

Shoppig og champagne. Og Hunderfossen:)

I dag er jeg trøtt:( Har vært og besøkt familie i Fall. Vi var på Hunderfossen, det var veldig hyggelig. Dessuten tok tanta mi Henny, meg med på en shoppingrunde og jeg fikk en dødskul dressjakke fra Only. I går var jeg på shopping, følte for å utvide garderoben, dette kjøpte jeg:)

-Never Denim bukse fra BikBok
-Rød - og hvitstripete genser fra H&M
-Svart naglearmbånd, hvit naglearmånd og stjerneøredobber fra BikBok
-Hullte, hvit t-skjorte fra H&M
-Gul bukse fra H&M
-Grå genser fra Cubus
-En lilla asymmetrisk kjole fra Cubus
-Svart skolesekk fra Morris

Tror det var det:)

Dessuten blir det BTSP på lørdag, selv om jeg ikke har sendt ut invitasjoner (se tideligere innlegg). Det er exclusive for gamleklassen, men det er ikke store greiene så no worries. Au da, det ble mye engelsk.

xoxo Synne, lei:)

1 kommentar: