lørdag 1. august 2009

Musikken min

I dag har jeg gjort ingenting. Og i morgen skal jeg til Sverige. Har gått gjennom CDer fra forige årtusen og funnet noe musikk jeg har lagt over på iPoden så har jeg noe mer på øret i bilen i morgen. Jeg har det for uvane å høre i stykker musikk, det er ikke bra. Jeg hører på samme sang ca. 100 000 ganger, så har jeg hørt den i stykker. Dette er sangene jeg synger på hele tiden nå om dagen:

'Man in the Mirror' Michael Jackson
'Dirty Diana' Michael Jackson
'They don't care about us' Michael Jackson
(ja, jeg vet. Men etter at han døde oppdaget jeg at han har så mye musikk som er så mye bedre enn 'Billie Jean' og 'Thriller' og 'Bad')
'Ambitions' Donkeyboy
'Live Fast - Die Young' Aqua
'Satelite' The Hooters
'Bette Davis Eyes' Kim Carnes
'The Climb' Miley Cyrus
(ja, jeg vet. Jeg liksom. Men den sangen er jammen meg fin!)
'Et Cetera' Sinéad Mulvey & Black Daisy

Ja, du burde virkelig høre på noe av denne musikken. Det er så bra noe av det!

xoxo Synne, la la la la la:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar