fredag 28. august 2009

Problemer og problemer...

Ok. Super mega raskt innlegg i dag. La meg forfatte meg kort:
Skal på tur. Det blir hardt. Har sett film. Den var bra. Skulle velge tema til bildet. Ble ikke noe av. Har mange problemer. De kan nok løses.

Nå ble dere vel spente tenker jeg, moahaha!Ok, her er de:

1) Vi skal ta klassebildt like etter gymmen. Det er dumt fordi da ser jeg ut som om jeg har opplevd 50+ grader lissom.

2) Jeg har ikke noe flyktnig kostyme. Hvem har det lissom?

3) Vi skal ikke ha noe tema på klassebildet. Er ikke det teit lissom?

4) Jeg må kanskje bade i helgen. Hvem vil det lissom?

5) Jeg kommer bare på fem problemer.

Ønsk meg lykke til i helgen (drar om tre kvarter, fullt referat på søndag). Must go.

xoxo Synne, problembarn.

PS: Hvis bildene fra forige innlegg er for små, så er det bare å trykke på dem så blir de større.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar