torsdag 6. august 2009

Hjemme fra Sverige

Da er jeg hjemme igjen da fra Sverige og det de har å by på. Har vært i Åmål ("Fucking Åmål") , det var ganske kjedelig, men de har gode rekesmørbrød og en fin, roterende statue. Dessuten har jeg vært på et gammelt slott og sett på gamlt ting sammen med andre gamle gjester som også begynte å bli støvete. Men rommet på slottet, det er det ingenting å si på. Vi har bodd på Hennickehammars Herregård og Bjertorp Slott, og jeg har besøkt Mariestad, Fillipstad og Karlstad og (dette visste du ikke) Karl var gift meg Marie og faren til Fillip. Hvis ikke det er interesant, da vet ikke jeg altså. Er ferdig med boka Fantastiske Pepis Love, mot slutten virket det lovende også var slutten det som på fagspråket kalles "åpen slutt". Min konklusjon er at det bare er noe forfatterene bruker når de ikke kommer på noen bra slutt og ikke greier å følge opp de spennende nest siste kapitlene.

Det blir hyttetur i helgen med speideren! Det blir superbra. Jeg, Kaja, Embla, Alida og Elin på en gul hytte i skogen i to netter mens skogens farer truer rett utenfor utedoen. Oooæææ!!!
Og nå skal det bli bilder, jeg lover (så sant jeg tar noen da:D).

xoxo Synne, nå delevis svensk:)

1 kommentar:

  1. Først amerikansk-engelse, så nynorsk, og nå svensk..!!?

    SvarSlett