søndag 2. august 2009

Dagens happnings og kjedelig boksnikk-snakk.

Ok, så bort fra musikken i dag (se forige innlegg). Så langt har dagen sørget for at jeg lå altfor lenge i senga, og bare så vidt rakk å pakke, spise og lese masse i boka mi (Fantastiske Pepsi Love (tror jeg)) før jeg måtte slenge meg i bilen. Jeg, pappa, Siv Anita og Agnes (som nå kan krabbe, vinke, suge på tommelen og hilse god dag) dro til slektningen av henne for å være her en natt før Sverige med sine store herregårder og herskapelige slott venter på oss. Heldigvis for meg, og dere har de internett og et ellers enormt hus med to fløyer og srtig dekor. Jeg kom på at jeg egentlig har lest masse bøker i ferien. Har lest mer i juni og juli enn jeg har gjort på et år eller noe. Har jobbet meg gjennom;

Ping Pong Luftballong (tullete bok hvor jeg-personen liksom skal være så filosofisk, men det hjelper ikke når det er så dårlig skrevet ellers).

Amatøren (den var litt bedre, men ikke så morsom som omslaget tilsa).

Triggerhappy (herreguuud! Handligen er sent på 90-tallet og det eneste det står om i boka er festene de går på og klærene de har på seg. Jeg, naiv som jeg er, fortsatte å lese i håp om et brilliant sluttpoeng, men det kom aldri, dessverre).

Fantastiske Pepsi Love (denne lover bra i motsetning til de andre. Det er forskjellige fortellere i Oslo som forteller om sin hverdag, og historiene vikler seg inn i hverandre etterhvert).

Så nå ser jeg frem til en rolig (?) tilværelse på slott og andre store hus med spir de neste dagene. Satser på en mer kulturell ferie i stede for en hvor jeg må ta inn storslagen natur, jaaa...

xoxo Synne, leseløve:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar