tirsdag 6. desember 2011

Her kommer vintern

Snø. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i snø jeg. Hadde ikke hatt noe imot en grå jul hvis det betyr at jeg kunne ha gått med høstsko hele vinteren og ikke gått hjemmefra 10 min tidligere enn vanlig fordi hele veien til banen er en nedoverbakke og jeg må så og si gå baklengs for ikke å falle. Ikke at jeg egentlig tror det hjelper så mye å baklengs. Snø er kaldt og vått. Men noe skal snøen ha. Den skaper en viss ro. Alt blir litt mer harmonisk og alle blir litt roligere til sinns. Nei. Det er ikke helt sant. De som allerede er sent ute og må skrape fram bilen er ikke roligere til sinns. Og de som glemte å lukke kjøkkenvinduet før de la seg og som derfor våkner til et snødekket frokostbord er ikke lettere til sinns. Sånn, der ser dere. Snø er bare kjipt. Spesielt når man ikke har vintersko.

Vet dere hvem som har fått med seg at det er snø? Facebook. Kanskje 70 % av alle statusoppdateringer klager på alle statusoppdateringer om at det er snø. Mens kanskje 10 % kommenterer faktisk det faktum at nå er det snø. Og at den har lagt seg.

Lady Gagas "Marry the Night" har allerede over 10 millioner visninger på YouTube etter at videoen ble sluppet 1. desmeber. Det er bare fem dager siden det. Jeg spådde dette vet dere. Jeg. Bare se her.

Nå må jeg lese litt nynorsk. Jeg burde ha gjort det før, men jeg dro på IKEA i stede for. Jeg elsker IKEA. De har en usedvanlig god sitronbrus. Den er faaarlig.

xoxo Synne, dedd i desa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar