mandag 5. desember 2011

StereoSynne

Vet dere, jeg er egentlig ingen typisk Synne. Jeg synes det virker som om flesteparten av de som heter Synne, de er pene jenter med langt hår som snakker en fin dialekt. Gjerne noe fra vestlandet, kanskje, men det kan også være noe sørlandsk. Ja, det finnes mange Synner i Oslo også, men den typiske Synnen, erkeSynne, hun kommer ikke fra Oslo. StereoSynne kommer fra ei lita avsidesliggende bygd, hun er populær og veldig sporty. Også er hun lidenskapelig opptatt av noe også har hun fint hår. Ja, det er sånn jeg føler Synnen er. Jeg har mange eksempler. Synne som var med i Farmen 2011 for eksempel - passer perfekt inn i profilen. Også rollefiguren Synne i VGTv - serien "Sammen". Jeg har hele ermet fullt av eksempler.

Jeg burde ha ryddet rommet mitt i dag. Norsk Brannetellerannet kommer i morgen, og de trenger, på en måte, vel, plass på gulvet mitt til å sjekke røykvarsleren. Herregud, jeg hater å rydde. Har ikke gjorte noe nyttig i ettermiddag jeg. Glemte til og med Nissene over Skog og Hei som jeg liksom skulle være flink og følge med på. Og nå er det over. Der er forresten unntaksSynnenen som bekrefter Synne-regelen. Hun Synnen passer jo ikke så bra inn i profilen.

Nå må jeg bestemme meg for hvilke fag jeg skal ha neste år. For. Et. Stress

xoxo Synne, sliten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar