torsdag 22. september 2011

Children of the Revolution

Er jeg ikke blitt flink til å blogge ofte nå? Jo, det har jeg.

Når jeg ser en film så er jeg veldig opptatt av filmmusikken. Synes den er viktig for filmen som en helhet og ikke minst for å gjøre kule scener kulere, skumle scener skumlere og triste scener tristere. Så da jeg så Billy Elliot med klassen, bet jeg meg merke i musikken som jeg syntes var veldig bra. Så siden den gang, altså siden i går, her jeg hørt masse på

T.Rex - Children of the Revolution

så selv om jeg har kjempelyst til at dere skal høre på den fordi den er så fin, så trenger dere ikke se videoen, for jeg syntes jeg linker til veldig mange puddelrockere og det er egentlig litt flaut. Jeg har jo vært innom Bon Jovi, Stage Dolls, Kiss, og nå nylig Alice Cooper selv om det ikke var i forbindelse med musikk. Derfor vil jeg helst ikke at dere skal vite at denne sangen også synges av en slik. En puddelrocker altså.

Unlightening
- A process of "learning" something that makes you feel dumber.
The conversation I had with my blind date was so unlightening that I practically fell asleep before the salad course. 
Epic fail
- Complete and total failure when success should have been reasonably easy to attain. 

Regret Ceiling
(noun) - The point at which one stops feeling remorseful regarding a thought, comment or action.

I hit the regret ceiling last night regarding my comment toward Jody's weight several weeks ago. Her fat ass just needs to get over it. 
Urban Dictionary altså. De vet hvordan de skal få sagt det.
Jeg vet ikke om det gjør meg veldig glad eller bare mer trist ay YSL Arty nå er sluppet i nye farger.

xoxo Synne, skal gå og momse gulrotkake:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar