lørdag 17. september 2011

Haik

Hvem eeer dere? Det lurer jeg ofte på. Jeg går inn på oversiktssiden min på blogglisten.no, også tenker jeg "jøss, 10 besøkende i går". Også prøver jeg å tenke meg til hvem dere er, men jeg vet det altså ikke. Ja, jeg har jo mer enn 10 venner, men jeg vil ikke egentlig tro at så mange av dem leser dette. Vil jo si det er ganske spennende hvis noen av mine lesere ikke kjenner meg personlig, men bare dumpet borti og har fortsatt og lese. Det er et stort kompliment, så jeg velger å tro at det er slik det er.

I helgen blir det skogstur, for som en sann datter av naturen er det jo tross alt der jeg hører hjemme. Har planer om å eie Haikeligaen etter endt år, så velger å begynne allerede i dag. Du tenker kanskje, "hva i alle dag er Haikeligaen?". Vel, jeg liker å ikke utdype alt for leserne, slik at de som faktisk vet hva det er kan føle seg litt spesielle.

Også en ting til; jeg elsker dunspveposen min:)

xoxo Synne, syk:(

1 kommentar:

  1. Jeg er her inne ganske ofte, jeg, Synne! :):)
    Og føler meg spesiell som vet hva Haikeligaen er!
    xoxo Elin

    SvarSlett