mandag 19. september 2011

Skogens mulm og mørke

Internett vil ikke funke på mobilen min og det er så utrolig frustrerende! Livet mitt er ikke portabelt slik som alle andres. Jeg er så utta'for. Alle plagene i livet altså. Også hadde jeg Coopern i dag og. Det skal jo ikke være lett.

I helga ble det spontanskogstur. Jeg elsker dunsoveposen min. Den er bedre enn senga mi. Ja, den er faktisk det. Merket det da jeg la meg i går, ville heller ha ligget på gulvet i soveposen, men 1: den var igjen hos pappa og 2: jeg kan jo ikke bruke opp den gode følelsen, den må være skogen forbeholdt, da blir det mer eksklusivt. Uansett, dunsoveposen min er utrolig myk og glatt og tett og akkurat passe varm. Den skal brukes neste helg også - gleder meg! Det er noe helt spesielt med å ligge tettpakket i grevling, silkepose og sovepose med et medim tykt liggeunderlag under seg som akkurat ikke isolerer så mye at du ikke kjenner rota i korsryggen, mens du er helt varm, bortsettifra på nesa, men det hører med. Du vet at håret ditt kommer til å være tuggete til tusen dagen etter, men det er greit fordi Stratos er godt og venninner er fint og ha og gapahuken får yret til å høres ut som en orkan på en fin måte. Og hvis øksemorderen lener seg over deg mot midnatt eller bjørnen har tatt en bit av skoen din når du våker, så er det mer ok fordi du har hatt det superfint akkurat da.

Ja, selv om jeg har vært speider i mange år er jeg forsatt litt redd for skogens mulm og mørke.

Så forresten Source Code i stad, den var ganske underholdene. Selv om det ikke er en ny favorittfilm så anbefales den absolutt!

xoxo Synne, tror skogen kurerte forkjølelsen:)

1 kommentar:

  1. Takk for en fin tur, jeg er også fortsatt litt redd for den mørke skogen...
    suddelidei, Elin

    SvarSlett