fredag 10. juni 2011

Vel

Ah, hvordan kunne jeg? Glemme å nevne den episke (herregud, føler meg så fjortis når jeg sier det, men jeg kan liksom ikke la være for det høres så...jeg vet ikke; dust ut) speiderturen "Schmaaker Gådth" til Glasen*, haha. Det var utrolig deilig og koselig og vi gjorde alt fra å skjelle ut gamle damer som skrøyt av vervet i det lokale Velet til å dra på oppdagelsesferd til ukjent farvann til å bade. Ja, bade. Herregud, det var helt forferdelig, jeg skal herved aldri bade igjen.

Om fem og en halv time drar jeg på speider - (ja, det var altså det som var svare på spørsmålet i forrige innlegg, så da blir det Twist på meg selv) NM. Jeg skal være dommer, tror jeg kanskje, men jeg skal være snill. Jeg skal i så fall være hun dommeren som alle vil bli dømt av. Så nå har jeg nilest (les: skummet) reglementet og nå vet jeg at det ikke gis ekstrapoeng for gjærer og at man ikke må grave hull i bakken for da får man Nesparken Vel på nakken.

Dere får krysse fingre, tær og ellers alle andre kryssbare kroppsdeler for oss, så skal vi gjøre vårt beste:)

*Speiderbo

xoxo Synne, gruer seg litt til tre våte netter i telt:( 

1 kommentar: