onsdag 8. juni 2011

Stor klem og Twist

Heihei, folkens. Har nettopp sett "127 timer", den var bra, men selvfølgelig ikke like skammede bra som "Buried", som jo var skandaløs. "127 timer" handler om en mann som blir sperret nede i en sprekk i en canyon i Utah fordi armen han sitter fast under en stein. Der sitter han i 127 timer før noen finner han/han dør/han skjærer av seg armen/han drukner/han greier til slutt å rive seg løs/han får på et mirakuløst vis vinger som han kan fly opp og ut med og armens hans løsner, bare sånn helt tilfeldig/han blir reddet av en muldvarp/det var en drøm. Det er en av disse åtte tingene som skjer, men fordi jeg vil at dere skal ha en like god filmopplevelse som meg når dere ser den, så røper jeg ikke hvilken.

Hva er det som gjør skolen til et levelig tidsfordriv? Svar: Eksamenstiden. "Ja, da må jeg dessverre beklage at deres lærer skal være sensor i morgen og dere vil ikke få vikar". Akk, hur trist hva?

Jeg har forresten bestilt en kjempepakke fra asos.com, jeg elsker materialisme! Elsk #1Elsk #2Elsk #3. Det er mer også, men det er hemmelig:)

Jeg skal forresten til NM i helgen. Stor klem og Twist til de som gjetter hva slags NM:) Neida. Joda. Neida.

PS: Lady Gaga er min store helt og verdens beste artist. Hørhørhør på hele det nye albumet hennes og dere vil alle få slippe inn i Gaga-himmelen når dere dør. Jeg lover dere, det er så verdt det.

xoxo Synne, litt småkvalm:)

2 kommentarer:

  1. YES! endelig et blogginnlegg!! :D :D
    Masse fint på asos, du kommer til å se strålende ut! kul, kul, kul! :D Skulle ønske jeg var et filmmenneske som deg:)
    Er forresten småskuffa over at sommeridyllturen schmaaker gådth ikke var nevnt en gang!
    Men fett med nytt innlegg! :D

    SvarSlett