mandag 3. oktober 2011

Den Rastløse Brie

Dere skulle ha sett meg på vei til butikken i stad! Jeg gikk til Meny for å kjøpe meg middag med mammas penger, ikledd en slikejakke med dobbeltspente gullknapper og snobbeermer og bærende en skinnclutch. Jeg kjøpte meg diverse varer for å lage meg gode wraps, deriblandt brie. Jepp, brie. Den unormalt uinteresserte kassagutten var nok ganske så overrasket der jeg kom trippende bort til kassa for å kjøpe wraps, skinke, ruccola og brie i kledd en silkejakke. Han trodde nok jeg hadde gått meg bort her borte på østkanten, for det så virkelig ut som om jeg hørte til på den andre kanten av byen. Det er jo ikke hvemsomhelst som kjøper seg brie en på en helt middelmådig mandag ettermiddag.

I dag har jeg kjent litt på følelsene mine mens jeg har sett på hjernedød tv. Dere husker kanskje PSLSS, eller post speiderleir stressyndrom? Vel, jeg har det litt sånn nå. Selv om jeg bare har vært borte i en helg denne gangen mot den uka jeg var borte sist, så har jeg det litt sånn nå. Men jeg tror at grunnen til at jeg har det sånn nå er at jeg ikke har noen andre planer. Det er lettere hvis jeg skal på skolen dagen etter, for da holder jeg meg opptatt. Uansett, poenget mitt er at jeg hadde en aha-opplevelse, det finnes jo et ord for dette. Det har vært rett foran meg i ordboka hele tiden; rastløs.

Så enkelt var det. Jeg er en smule rastløs.

xoxo Synne, skal smoothe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar