tirsdag 16. august 2011

Linsedramaet - Del I

Ok, da regner jeg med at dere alle vil vite hvordan det gikk på linsesjekken min i dag? Føler det er det aller viktigste i livet mitt nå. På sin måte da. Vel, det hele var i grunn en ganske klein affære hvor en stor og etter min mening, en litt klumsete mann skulle dytte ei linse inn i øyet mitt mens jeg måtte se til venstre og høyre og opp og ned og ikke blunke og bare slappe av og puste med magen. Vel - LETTERE SAGT ENN GJORT, for å si det sånn. Han ga meg bare en ny time på tirsdag neste uke, som om jeg var et håpløst prosjekt. Så stay tuned for å få vite hvordan linsedramaet utvikler seg videre, og hvordan intrigene på Brilleland mellom meg, de ansatte og ikke minst - linsa, fortsetter.

Og herregud; dramadramadrama. Jeg greide også å klemme fingeren min i ei dør på vei hjem igjen, og da ville jeg helst bare legge meg ned på bakken og skrike av smerte. Men jeg kontrollerte meg nogenlunde, moden som jeg jo tross alt er. Så nå har jeg indre blødningen på lillefingeren, og jeg regner med at under min mintgrønne negllakk skjuler det seg et heftlig blåmerke. Dessuten har toppen av fingeren blitt farget i en litt sånn ujevn rødfarge, og det minner litt om en blanding av en boblende tredjegradsforbrenning og ei åreknute.

Men det går vel over.

I dag sa jeg hadet til en venn som skal på utveksling i et år. Det er helt merkelig at jeg ikke får sett henne på et år, det er liksom 52 uker det. Takk og lov for at vi lever i det 21. århundret og at det finnes Skype, Facebook, Gmail og ikke minst postkort.

Snæiks.

xoxo Synne, benet mitt sover:)

1 kommentar:

  1. Ser fram til resten av Brilleland-dramaet. :D

    SvarSlett