fredag 15. juli 2011

Monokkel

Heihei fholkens. For en ferie det har vært dere. Jeg har tilbragt tid i min tantes idylliske campingvogn i Etnadalen. Herregud, så mange minner jeg har derifra. Jeg var der nemlig hver sommer fra jeg var sånn, nei jeg vet ikke, 6 år til jeg var kanskje 11? Et utopisk sted hvor de har alt! To trampoliner, kaniner, et badevann med en brygge jeg aldri turte å hoppe fra, en kiosk med Hockeypulver og kjærlighet på pinne, noen geiter, et rolig gatekjøkken like med som hadde verdens beste pommes frites med grillkrydder og svært hygienisk toaletter. Hva mer kan man ønske seg? Uansett, jeg var der en tur også på Hunderfossen (ikke alene da). Jeg elsker Hunderfossen. Det er så norsk. Der har jeg mange gode minner fra der, men det skal jeg ikke legge ut om nå.

Nuvel, snart skal jeg til vestlandet. Det blir tipp-topp-tippertitopp. Også har jeg fått meg et nytt favorittord: Monokkel. Det skal jeg gå rundt og si helt til september.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar