tirsdag 5. juli 2011

Hverdagsformen

Da kan jeg gledelig meddele at PSLSS begynner å gå over. Jeg begynner å komme tilbake i hverdagsformen, selv om det langt ifra er hverdag ennå, og jeg har til og med sett på Dirty Sexy Money. Hvem skulle trodd det? Heheee. Det er så sinnsykt spennennde nå, jeg greier nesten ikke å kontrollere meg. Bare fire episoder igjen av siste sesong nå, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når det er over. Kanskje gå fra dør til dør her i blokka og misjonere om konsekvenser av overdreven pengebruk og spre det gode budskap under navnet Darlings Vitner. Ja, det blir nok til det.

Dere gjetter aldri hvilken film jeg omsider så i stad. Twilight. Følte bare for å dele det. Nå kan jeg hake av en ny rute i lista mi over ting som må gjøres for å bli en picture perfect tenåring. Neidaaa, jeg bare fjaser.

Jeg tror nok jeg skal klippe håret mitt i superoverskuelig fremtid. Det blir grufullt.

xoxo Synne, skal se frustrerte nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar