søndag 6. februar 2011

Hej, hej, hallååå

Er det sånn at når dere leser bloggen min så føler dere at dere kjenner meg og mine aller største hemmeligheter? At dere liksom vet hvem jeg er og alt jeg har på hjertet? Eller er bloggen for overfladisk til det? Jeg vet i alle fall at noen blogger jeg leser, føler jeg at jeg kjenner bloggeren og hennes problemer og gleder. For man kan jo på en måte skjønne mye om en person bare ved å lese hva de skriver. Uten at det trenger å stå noe om personen, men skrivemåten og antall skrivefeil. Skrivefeil ja, sier mye om en person det.

Takk for den herlige responsen i det siste dere. Rock on, lizom!

Og til slutt, dagens trudelutt før jeg må fortsett med Wyoming: The Cowboy State.

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. Because then, when you criticize them, you are a mile away and you have their shoes.

Det sitatet skulle ikke bety noe altså. Syntes bare det er kult. Og det står på en vegg på en River Island-butikk i London;)

xoxo Synne, trøtt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar