onsdag 29. april 2009

Stress!

Phuuuu! Så mye som skjer om dagen, masse å gjøre hele tiden, men jeg tar meg tid til litt blogging da:) Jeg har ikke mindere enn to prøver, en innlevering, et lite foredrag og masse lekser i tillegg! Jeg har konfirmasjon på lørdag og det gjør jo ikke at det blir no mindre å gjøre. Heldigvis er det fri på fredag så da blir det jo litt tid til overs. Fredag skal mine to pene katter dra fra meg, og til FOD gården. Fysj a meien, det blir ille. Jeg håper derimot at konfirmasjonen får meg på andre tanker.

Dagens lille surrevipplur:
http://www.youtube.com/watch?v=LotQrag3ylA

Det er en 'mash-up'. Nytt fenomen som er kjempemorsomt å høre på! Det finnes mange flere. Folk har fritids, kommer fra en som blogger om katter.

xoxo Synne, snart konfirmert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar