fredag 10. juli 2009

Helt hjemme!

Da var jeg hjemme igjen.

Status:

Føler meg: Trøtt! har vært oppe siden 10 N.Y.-tid. Har døgna med andre ord. Trist for å ha reist, men glad for å være hjemme.
Nå skal jeg: Oppdatere meg på nettet.
Beste med turen: Å oppleve. Se steder og gjøre ting.
Verste med turen: Været. Klamt og varmt og fuktig. Ille.
Beste med å være hjemme: Drikke vann fra springen.
Lei av: Michael Jackson og kylling.
Beste souvernir: Mikke Mus Frihetsgudinnen min:)
Neste utenlandstur: Herregårdsferie i Sverige.
Kuleste severdighet å se: Hollywood skiltet. Det var skikkelig rart.
Har savna: (Nesten) ubegreset PC tid og familie og venner.
Beste hotellrom: Empire Hotel i New York.
Nye uttrykk: "Hey Butt!"
Beste kjøp: De nye oransje gladiatorsandalene mine og den lilla nagleveska.
Ny smak: Lemonade. Veldig godt i grunn.
Har lært: Ett nytt engelsk ord, high maintenance. Ikke verst?
Har glemt: Kjøttkakesmak.
Har fått: Blemmer og sår (kanskje de oransje sandalene ikke var et så godt kjøp allikevell?)
Har mistet: Passer i grun på tingene mine, men holdt på å miste flybillettene våre.

Dessuten elsker jeg herved butikkene Forever 21 og Urban Outfitters. Takk Gud for nettbutikker!

Takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått. Alltid hyggelig å vite at noen er missunnelige:) Skal legge ut noen bilder og.

xoxo Synne, borte bra, men hjemme best:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar