tirsdag 19. mai 2009

Hedersblogg og Heldagsprøve

Da har jeg fått min egen hedersblogg. Det er noe å være stolt av! Noen blogger om mote, noen blogger om trening og noen blogger om livet sitt. Elin, hun blogger om meg:)

http://elindiggersynne.blogg.no/
Synne, Synne og gjett hva! - Synne!

Det var heldagsprøve i norsk i dag, det gikk fint. Jeg satt til halv 2. Spesielt fornøyd var jeg med den delen av leserinnlegget hvor jeg skrev om at noen pensjonister er like frekke som ungdommer. Jeg skrev at hvis man legger all bråkinga og masinga til ungdommer ved siden av all kamferdropsstjelinga til gamlisene så har du to ca. like store hauger:) Ja, ja. Interhumor.

Embla kommer med kunstverket sitt av meg (tror jeg) i kveld. Jeg gleder meg kjempemasse, skal legge ut bilde av det:)!

xoxo Synne, dobbel H:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar